Τρίτη 9 Μαρτίου 2010

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ

«Το δρώμενο είναι μια παρουσίαση δέκα λεπτών περίπου που κάνει μια αναδρομή στο παρελθόν, δείχνοντας παράλληλα τι συμβαίνει σήμερα. Για να βγει ένα θετικό αποτέλεσμα, πρέπει το δρώμενο να είναι μοναδικό, έτσι ώστε αυτοί που το παρακολουθούν να καταλάβουν, να νιώσουν και να αισθανθούν. Θέλω να πιστεύω ότι, με το δρώμενο που παρουσιάσαμε, το καταφέραμε. Τα συναισθήματα που επικρατούσαν αρχικά ήταν το άγχος, αλλά στο τέλος, τα χαρούμενα βλέμματα που μας παρακολουθούσαν και το χειροκρότημα που ακολούθησε ήταν για μένα, τουλάχιστον, κάτι μοναδικό.»
Παύλος
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
«Με λένε Βασίλη, είμαι 32 χρονών και έχω περάσει τη μισή μου ζωή με ουσίες, ώσπου ήρθε ο καιρός που πείσμωσα και αποφάσισα να σταματήσω να παίζω με το θάνατο. Έχω ξανακάνει προσπάθειες να απεξαρτηθώ, αλλά δυστυχώς κυριαρχούσε ο αδύναμος χαρακτήρας μου. Πέρασα ένα σχετικά δύσκολο καλοκαίρι, που κυριαρχούσε η μοναξιά και η απελπισία. Με τη βοήθεια των γονιών μου και του θεραπευτικού προγράμματος του Θησέα, αλλά πάνω απ’ όλα χάρη στο πείσμα μου, τα κατάφερα. Όλο αυτό τον καιρό περίμενα να μπω στη Θεραπεία.
Ύστερα από έξι μήνες, όταν ήρθε η στιγμή να περάσω στη Θεραπεία, έπρεπε η ομάδα μου κι εγώ να συμμετέχουμε σ’ ένα δρώμενο. Όταν, επιτέλους, ήρθε αυτή η στιγμή είχα πολύ τρακ και αμηχανία. Ευτυχώς, όλα πήγαν καλά και έγινε η εισαγωγή μας στη Θεραπεία. Προχωράμε πλέον όλοι μαζί προς ένα πιο καθαρό μέλλον.»
Βασίλης
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
«Για μένα, το πέρασμα στη Θεραπεία ήταν μια προσωπική δικαίωση, μια προσπάθεια πολλών μηνών η όποια με έβγαλε νικητή. Ήταν η πρώτη φορά που ένιωσα δύναμη μέσα μου και, σήμερα, κοιτώ μπροστά με περισσότερη αισιοδοξία, χωρίς το φόβο και τις αδυναμίες του παρελθόντος. Βεβαία, το ταξίδι δεν τελειώνει εδώ, απλά ξεκινά. Αλλά αυτή τη φορά είμαι διατεθειμένος να το ζήσω όπως θέλω εγώ πραγματικά.»
Αντώνης Λ.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

«Οι δυσκολίες, πολλές… Κι αυτό γιατί σώμα και μυαλό, σκουριασμένα και ανήμπορα δεν μπορούσαν να κουνηθούν. Να ξεκινάς δουλειές και μετά να τις παρατάς, να γίνεται η ζωή σου ένα on-off, να λειτουργείς συνεχώς έτσι ακριβώς όπως λειτουργούσες με τη χρήση της ουσίας. Επειδή δεν μπορώ να αναβάλλω άλλο το χρόνο για να ζήσω, ήρθα στο Πρόγραμμα, και αυτό που προσπαθώ να κάνω είναι να αλλάξω την τροχιά την άσχημη που έχω συνηθίσει. Τα πράγματα, βέβαια, δεν είναι διόλου εύκολα. Αποφάσισα, όμως, να κάνω την υπέρβαση και να σταματήσω τη χρήση και τη ζωή του χρήστη, με στόχο να προσπαθήσω να ζήσω καλύτερα.
Ύστερα από 3 μήνες στο πρόγραμμα, μου ζητήθηκε να συμμετάσχω σ’ ένα δρώμενο μαζί με την ομάδα μου. Τόσο κατά την προετοιμασία όσο και κατά την εκτέλεση του δρώμενου, οι δυσκολίες που αντιμετώπισα ήταν πολλές, αλλά τελικά ξεπεράστηκαν. Έτσι, πιστεύω ότι και την περίοδο της Θεραπείας θα ξεπεράσω με τη βοήθεια της Ομάδας μου και των θεραπευτών όποια δυσκολία κι αν συναντήσω.»
Γιάννης Δ.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
«Είμαι η Σοφία και τον πρώτο καιρό ένιωθα πολύ απογοητευμένη από τον εαυτό μου και από τους ανθρώπους γύρω μου, ώσπου πήρα την απόφαση να πάω στο Πρόγραμμα “Θησέας”. Ήθελα να πάω κι εγώ για να μάθω πώς γίνεται να ζω ελεύθερη από τις εξαρτήσεις μου, διότι όσες φορές προσπάθησα να τις κόψω, δεν τα κατάφερα. Από την πρώτη ημέρα, χάρη στο θεραπευτικό προσωπικό άρχισα πάλι να ελπίζω. Μόλις, όμως, μου είπαν ότι θα μπω στην Ομάδα Θεραπείας, ένιωσα άγχος πολύ. Δεν ήξερα πώς θα καταφέρω να μπω σε μια ομάδα και να μοιράζομαι τα προβλήματά μου και τις δυσκολίες μου. Έκανα όμως το βήμα και μπόρεσα να περάσω στην Ομάδα Θεραπείας. Με το πέρασμά μου, ένιωσα μεγάλη χαρά και ικανοποίηση που κατάφερα να κάνω κάτι για μένα. Τώρα μπορώ να αξιοποιώ τις σκέψεις μου και να τις μοιράζομαι. Σ’ αυτό με βοήθησε πολύ η ομάδα μου που μου έδειξε εμπιστοσύνη, ανοίγοντάς μου την αγκαλιά της. Πλέον και το δικό μου πρόσωπο είναι χαρούμενο και φωτεινό.»
Σοφία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου