Τρίτη 9 Μαρτίου 2010

Tι υπέροχο να δίνεις!

Από μικρό παιδί με συγκινούσαν τα ορφανά και παρατημένα παιδιά, aαυτά που δεν είχαν γονική φροντίδα, ιδιαίτερα τις γιορτινές μέρες. Τα είχα πάντα στο μυαλό μου, αυτά τα παιδιά. Πολλές φορές, σκέφτηκα να κάνω κάτι γι’ αυτά, αλλά μάταια! Στις γιορτές, πάντα σκόρπαγα τα λεφτά μου και ξόδευα τον εαυτό μου. Ιδιαίτερα, όταν άρχισα τη χρήση… πού μυαλό για τους Άλλους;
Τα έφερε έτσι όμως η ζωή, που κάποια στιγμή βρέθηκα κι εγώ σε μια οικογένεια, το «Θησέα». Άρχισε, λοιπόν, σιγά-σιγά να ξαναζωντανεύει ένα παιδί μέσα μου και ιδιαίτερα τις ημέρες των γιορτών. Τότε κατάλαβα πόσο σημαντικό είναι να δίνεις αγάπη και να παίρνεις παιδικά χαμόγελα. Έτσι κι έγινε. Δεσμευτήκαμε, τα μέλη της Ομάδας μου και οι θεραπευτές του Προγράμματος Απεξάρτησης «Ο Θησέας», να κάνουμε πράξη αυτό το δόσιμο στους άλλους και να επισκεφτούμε τον Βρεφονηπιακό Σταθμό της Καλλιθέας, ντυμένοι Μάγοι και Αϊ-Βασίλης. Δεν κάναμε τίποτα το σπουδαίο. Πήγαμε έτσι ντυμένοι, παίξαμε στα παιδάκια ένα χαρούμενο σκετς, τους είπαμε τα κάλαντα και μοιράσαμε δώρα. Έτσι απλά…
Τα συναισθήματα που ένιωσα ήταν υπέροχα. Ξύπνησε το παιδί που έκρυβα μέσα μου. Ένιωσα πως άνθιζε η ψυχή του, υλοποίησα ένα όνειρό μου και είδα πόσο εύκολο, υπέροχο και απλό συνάμα είναι να δίνεις και να δίνεσαι στους άλλους.
Νίκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου