Τρίτη 9 Μαρτίου 2010

ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΝΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ

«Ήταν μια μεγάλη απόφαση, ήταν το πρώτο πράγμα που άρχισα και ολοκλήρωσα στη ζωή μου και είμαι πολύ χαρούμενος γι’ αυτό. Ευχαριστώ από καρδιάς το Πρόγραμμα Απεξάρτησης “Θησέας”.»
Γιώργος
«Ευχαριστώ πολύ το «Θησέα» που μου φώτισε το μονοπάτι της καινούργιας μου ζωής.»
Δημήτρης

«Ιανουάριος 2007. Η αφετηρία του «τρένου» που λέγεται «Θησέας» και η αρχή μιας άλλης ζωής, ενός διαφορετικού τρόπου αντίληψης του εαυτού μου. Με το «τρένο» αυτό ταξίδεψα δυόμισι περίπου χρόνια και είδα πολλούς ανθρώπους να ανεβαίνουν, άλλους να κατεβαίνουν, τοπία, συναισθήματα, χαρές, καθημερινή αναζήτηση και όσα δεν είχα δει μέχρι τώρα.
Το «τρένο» αυτό, επειδή είναι διαφορετικό, κάποιοι προσπάθησαν να το σταματήσουν. Οι άνθρωποι όμως που το οδηγούσαν ήταν εκεί, και το κράτησαν σε τροχιά, στη σωστή τροχιά…
Πέρασε καιρός και ήρθε η στιγμή να κατέβω από το «τρένο» του Θησέα, «φορτωμένος» με πολλά κέρδη και, πάνω απ’ όλα, με την ίδια μου τη ζωή. Ιούνιος 2009.»
Υ.Γ.: Εύχομαι το τρένο του «Θησέα» να συνεχίσει τα ταξίδια του, έτσι ώστε να έχουν την ευκαιρία όσοι ανεβαίνουν, να δουν όσα είδα εγώ... Κι ακόμη περισσότερα...

Γιάννης Πετρόπουλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου